Escudo de la República de Colombia
Sistema Nacional de Biliotecas - Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia Biblioteca Digital - Repositorio Institucional UN Sistema Nacional de Bibliotecas UN

An approach to making students autonomous readers of the english language

Perdomo C, María Elena (2009) An approach to making students autonomous readers of the english language. PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 2, núm. 1 (2001): PROFILE 2, NO.1. Issues in Teachers’ Professional Development PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 2, núm. 1 (2001): PROFILE 2, NO.1. Issues in Teachers’ Pr .

Texto completo

[img]
Vista previa
PDF
31kB

URL oficial: http://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/arti...

Resumen

The purpose of this paper is to point out the need to make students autonomous readers through the development of thinking skills such as the ability to classify, compare, deduce, induce and synthesise and reading strategies (prediction, global understanding of a text, inferences, and deduction of meaning through vocabulary).

Tipo de documento:Artículo - Article
Información adicional:This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Colombia License.
Palabras clave:TEFL, ESP
Unidad administrativa:Revistas electrónicas UN > PROFILE Issues in Teachers' Professional Development
Código ID:16462
Enviado por : Dirección Nacional de Bibliotecas STECNICO
Enviado el día :25 Junio 2014 02:46
Ultima modificación:19 Agosto 2014 03:05
Ultima modificación:19 Agosto 2014 03:05
Exportar:Clic aquí
Estadísticas:Clic aquí
Compartir:

Solamente administradores del repositorio: página de control del ítem

Vicerrectoría de Investigación: Número uno en investigación
Indexado por:
Indexado por Scholar Google WorldCat DRIVER Registry of Open Access Repositories OpenDOAR Metabiblioteca BDCOL OAIster Red de repositorios latinoamericanos DSpace BASE Open archives La referencia Colombiae Open Access Theses and Dissertations Tesis latinoamericanas CLACSO
Este sitio web se ve mejor en Firefox